?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

lol, it's 5:30am and I'm wide awake
I think my day-night cycle is gonna be messed up until the end of winter break 8D

so that 8 page paper that was due in class at 3pm... didn't get done until 2:50pm OTL
ahaha... i sucked and only got to the 7th page cuz i ran out of stuff to bs about
and then I scrambled out the door to catch the bus and it didn't show up... and the next one was late so i missed my transfer 8D
luckily my TA had office hours until 5pm so I was able to hand it in without a mark deduction
lol, I must've looked so frazzled and gross when I handed it to her

I was gonna pull an all-nighter but by 9am my brain was dying and I had to take a nap
so... I slept on the tile floor so that I wouldn't be comfortable and would wake up sooner...
OTL but that didn't happen...
I ended up sleeping til 11... and the cold tiles sucked up all of my heat (i think all the tiles within a 1m radius were warmed from me...) so I felt so gross when I got up
;____; and then I was slow at writing and missed my last Wednesday lunch with Yingie

ahaha... anyway, maybe I should actually try to sleep =A=;;

Comments

( 5 comments — Leave a comment )
urasora
Nov. 29th, 2007 04:28 pm (UTC)
hahaha...see you tonight when i pull an all nighter...btw, i totally died lawst night again instead of waking up...i guess the pressure to finish wasn't big enough to wake me up OTL;;;

THANKYOU FOR YOUR LAST CAKE!!!! ...i really hope this isn't a tradition that continues again next term though...DIET MAN, DIETTTTTTT!!
megsan
Nov. 29th, 2007 06:36 pm (UTC)
Hey!! I haven't heard from you in a long time!! How are you doing?
miko_piko
Dec. 1st, 2007 07:56 am (UTC)
lol, i get quite lazy with lj OTL

i'm doing ok~ ahaha... finally done with assignments/papers...
8D but now it's time to start cramming (... kinda..)
koenta
Nov. 29th, 2007 09:13 pm (UTC)
omggg MikoMiko hang in there dear~~~!!!!!!
miko_piko
Dec. 1st, 2007 07:57 am (UTC)
you need to hang in there too~!!!!
and make sure you take proper care of yourself
8D so that we can go and play when we're done with school crap <33
( 5 comments — Leave a comment )

Latest Month

April 2009
S M T W T F S
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow